Hemmafix

Sitter här medan frukostägget kokar, vilket innebär att inlägget får ta max 6minuter.

Solen skiner även idag, helt fantastiskt.
Men eftersom jag varken kan gå speciellt
långt eller köra bil ordentligt planeras
det en del hemmafix i värmen.

Tänkte försöka få iordning badrummet
som jag vill, och städa resten av köket.

Känns rätt kul att börja fixa faktiskt.

Sen ska jag se över vilka bilder jag ska
framkalla för att sätta upp på väggen och
även hinna med att gå till banken.

(Kan föreställa mig synen när jag kommer
inhaltandes i Opas tofflor, med strumpor på.
"Hejhej, ta mig på allvar".

Vore kanske bättre som flera föreslagit,
att hyra rullstol på VC och hävda att man slagits
med en tiger eller hoppat fallskärm eller nåt annat coolt.

Nu över till projekt 1, av med bandagen och in i duschen. Efter frukosten förstås.

Ingen morgonpromenad/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0