Dagen då...

Detta är alltså dels dagen då jag ställde klockan på 06.00 och sedan ändå sket i morgonpromenaden för att det regnade.
Dels Dagen då jag åkte till falun för allergisprutorna (medförande ansträgningsförbud och därmer inte dagen då jag motionerade).
Dels är det dagen då jag åkte till Västerås med syster och mor för att spankulera och kolla på möbler och IKEADE, men det är inte det som fått just denna dag att sticka ut.

Detta är även dagen då müslinagel nr1 trillade bort.
Varning för äcklig bild. Klicka inte om du inte vill se
.

9-naglad/T

Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

O yeea IKEA! Hoppas du köpte ett skohorn? för det var väl därför ni åkte dit? :) (ps jag kollade inte på bilden)

2009-07-20 @ 20:26:36
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/
Postat av: Anonym

skohorn var det ja...

2009-07-20 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0