Chillhelg...

Så börjar ännu en lugn helg lida mot sitt slut.

Lördagen var soft, morgonpromenad runt Munken, frukost med KG på Wienan (Salami/briemacka + kaffe = säkert kort) sen drog vi till Avesta en sväng och köpte färgpatroner till skrivaren, en hylla till badrummet och en tvättkorg. Shopping Deluxe...

Eftermiddagen ägnades åt tvätt och bildredigering innan jag skickade iväg dem till Fuji för framkallning. Det blir kanske inte jättebra bilder, men ändå helt OK för det priset.

Måste börja framkalla bilder lite oftare, nu landade det på 119 st.. Inte för att det blir dyrt varje gång, utan mest för att det blir så drygt att klippa till alla och klistra in dem i albumen. Nu har jag iofs köpt på mig lite krimskrams att klistra in som dekoration mellan bilderna, så det ska bli kul. De borde komma på onsdag eller så. Perfekt för att ha något att göra istället för tentaplugga.... ;P

Vartifrån kommer alla förbannade blomflugor??? Blir galen på dessa äckel. Trodde de skulle frysa ihjäl hela bunten nu på vintern, men icke...

Köpte mig en pizza igår också. mm... gott.. och helt klart värt det.
Slappade framför TVn en hel del också... Lätt hänt att man fastnar där när man väl satt sig. Men det var ju trots allt lördag.

-----------------

I morse käkade vi äggröra och bacon till frukost. Superlyxigt! Sen var tanken att jag skulle ta en vända runt berget också, men då träffade jag mor som skulle laga mat, så då blev det en vända runt Hönsan bara. Hem och duscha och sen fiskgryta med mor och far. =)

Vi var även hem till Farmor och Farfar en sväng och tokfikade. Jättemysigt, men det är riktigt tomt utan hundarna......
Vi kikade även på deras nya lägenhet. Det kommer nog bli jättefint där tror jag.

                                             
                                                                      Pälskling <3



Hittade en trevlig musikkanal nu också..  http://www.radioflashfm.com/site/player/

Alltså, jag känner mig nästan lie stenålders, men hur tusan fixar man så att bloggen ser sådär flashigt snygg och personlig ut som den gör hos annat folk? Begriper mig verkligen inte på sådana html-koder, så om någon vänligt själ läser detta och är expert så.. hehe.

Hm.. undrar om man ska dra fram skapargrejerna... vore nåt det. Fast det skulle förstås behöva städas lite också... Inget som inte kan vänta tills imorgon förstås.

Open mind for a diffrent view/Metallica

håll bara med/T


 .................................Tillägg kl 21:44 En ny liten person har fötts i skräddarbacken.
STORT GRATTIS Hjalle&Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0