Gräsänka!

Älsklingen har åkt till Malmö tillsammans med grannpöjken för att se på moppar som åker i smuts. Varje händelse har en verkan, just denna har medfört att jag nu är inne på min andra dag som gräsänka.

Tanken var ju att jag skulle åka lite skidor igår, men eftersom jag hade hela 190x180cm säng för mig själv råkade jag sova till halv 10. Därefter bar det av mot en heldag vigd åt allehanda shopping tillsammans med mor och grannflickan (som av ovan nämnda skäl också är gräsänka)

Köpte lite pyssel och pynt, lite krokar och ett par plagg. Därefter myste jag i soffan och kollade på film med mig själv till 02:30. hihi, helt outta control!

Nu har jag hunnit jobba lite, städa lite samt skruvat upp krokarna på väggen. Nöjd!

En promenad i vintersolen på dethär så...

soft//T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget Floda i nyår - eller?! Kanske? Pratade med mostä... Vi hoppades på att ni skulle vara där!!! Kram på er!

2009-12-30 @ 23:11:27
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0