1:a december...

Så var det juletid.

Har haft en riktigt fin helg, med julstäd och julpynt. Inte en studie så långt ögat nått.

Nu är det återigen vardag, trots att tomten kommer om bara 24 dagar.

Jag minns när 24 luckor var hur många som helst, 24 var mer än alla fingrar och tår tillsammans (är det väl i och för sig kanske även idag) och 24 dagar var en evighet...

Idag är 24 dagar är lite drygt 3 veckor...

-------------------------------------------------------------

Fick lite lagom mycket gjort i skolan idag. Umgicks med ett par kurskamrater innan föreläsningen (pluggade men med en halv hjärna), lunchade med fadern (Jag har nämligen tagit på mig att fördubbla hans månatliga matkostnader), föreläsning och sedan tog jag mig faktiskt friheten att ta en tidig buss hem i hopp om att hinna dela lite solljus med älskling.

Det blev en kopp choklad med grädde på wienan istället, men det är inte fy skam.

Har även varit på Lundins och fått skokartonger! Julpysseltime på lördag. Hoppas på lite sällskap, det skulle vara mysigt.

Happy 1st december/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0