Rock and let die

Just nu känner jag mig bara så pirrig.
                                                Det pirrar för att jag ska börja skolan om två veckor,

                             pirrar för att jag bara har en och en halv vecka kvar på sommarlovet,

pirrar för att jag ska till hufvudstaden för att träffa nyblivna fru Inge-Lampa och hennes nyblivne make,
                             pirrar för att jag sovit gott med goda drömmar,

                                                         pirrar för att jag älskar musik,
            pirrar för att jag älskar Kristofer,

    pirrar för att vi kan gå krabbgång hand i hand medan vi borstar tänderna
och sjunga med munnar fulla i skum Sinatras sång med modifikationerna "we" och "sideways" mitt i natten,

                                                                                    pirrar för att jag vill åka till Australien,

                                 pirrar för att päronens nya valp kommer hem om två veckor,

                                                  pirrar för att vädret verkar bli fint,
pirrar,
                                   pirrar, 
                                                                                pirrar....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Roligaste frågan till 118100:

"min flickvän påstår att en ponny och en häst är olika djurarter, har hon rätt eller kan jag fortsätta rulla på golvet och skratta?"


And more, much more than this, we did it sideways....

Idag ska jag tvätta, kanske dammsuga, lämna en bok till min mor och riva fram mina "flickrumslåda" från garderoben och leta efter Jerrys valphalsband.

Pirr/T

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Va roligt att du också är ett "Twilight" fans :-) jag läser nu om böckerna igen, eftersom jag saknade dom för mycket när jag läst färdigt... Har du varit inne på www.stepheniemeyer.com? Där hittar man ju också många små godbitar :-) /Cissi

2009-08-13 @ 20:05:20
URL: http://mammacissismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0