Typiskt

Jahapp, nu har jag lyckats med konststycket att först glömma bort att betala en faktura och sen dessutom tappa bort den. Slapptslappt. Nåväl, nu sitter jag iaf och väntar på att nån snubbe på ekonomiavdelningen ska ringa upp så jag kan be att få en ny. Bah! Klantmaja!

Annars är det arbete som står på dagens schema. Har en hel bunt med kuvert som ska öppnas och tas omhand, samt en del inköp och registreringar.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The dude ringde upp. No danger on the roof (som man förmodligen inte säger någonstans). Kopian skickas imorrn och det är veckor kvar till förfallodatumet. Puh!

Jag vill åka till Australien och arbeta. Nu! Och därmed basta. Hur många tror att man kan spara ihop 15000 på en termin när man får studiebidrag? Det blir mitt mål. Det går. Jag är övertygad.

Enligt the Law of attraction får man tillbaka vad man sänder ut. När jag arbetat klart idag ska jag sätta ihop ett kollage som jag ska tejpa fast över vår säng, så vi båda ser det det första och sista vi gör varje dag.  Så kan vi vara två som affirmerar. Hihi.. spännande.

 Undrar om denhär bilden fungerar?

Kanske är ett budgetalternativ
att ta cykeln?

Det verkar inte vara så långt?

OK, nog flummat. Till arbetet människa!

Arbeit macht frei. (Inte hänvisning till nazitomtarna, utan till min semester)
Poodle/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0