Ojoj

Vad hände med uppdateringarna? Jaja, det är väl som vanligt. Antingen händer ingenting, och då har man ingenting att blogga om, eller så händer massor med kul grejer och då har man inte tid/ork att blogga om det.

Har i alla fall hunnit med besök hos goda vänner, ätit glassbilsglass, hängt med päronen och målat lite. Men vad som skulle bli en mänsklig överkropp liknade mest en hästbringa, så jag är inte nöjd... Men det kunde vara värre.

Den får ligga här på golvet ett tag så jag kan lära mig av den. Målet var hur som helst att få till ett bakåtlutat ansikte sett nerifrån liksom. Ja, se själva...


Nu ska jag snart ut i skogen en sväng och sedan hoppas jag på besök hos svärfamiljen.
(Skulle egentligen verkligen behöva storstädas här hemma innan skolan kommer igång igen... men allt har sin tid.

sol i sinne
brun inne/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

Du är grym på att måla! Majas fina doptavla står på hennes hylla...

2009-08-24 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0