Trött...

Pluggapluggaplugga hela daaan...

Måndagen gick i familjerättens tecken på förmiddagen och avrundades sedan med lite marknadsföring, positionsinhandling och montering innan ju-jutsuparty.

Igår besiktades käre lille Ford och gick naturligtvis igenom utan annan anmärkning än att den var fin. Eftersom besiktningen var redan klockan 07.10 gick jag upp halv 6 för att hinna med morgonpromenaden. Frukost fick jag dock skjuta upp tills jag kommit till Borlänge. Där blev det McFrukost deluxe. Marknadsföring en stund och sedan hem för planerade fortsatta studier.

Käkade lunch med älsk, mor och syster på Kingen. Superlyxigt och jättekul att träffa lillasyster. Hon bor så fasligt långt borta nuförtiden. Inhandlade månadens hudvårdsprodukt också. Jeez, vilka pengar folk gör på detdär. Syster kör på olivolja, det kanske vore en idé?

När vi kom hem var jag så slut att jag däckade på soffan och sov i tre timmar istället för att plugga. Lyckat.. men jag antar att det behövdes. Innan The Mentalist gick vi dock ut på en liten promenad, mötte lillen på vägen och lurade med honom upp på berget. Däckade som en klubbad säl halv 11 och sov som en stock till 9 idag.

Eftersom jag vaknade så sent kom jag inte igång förrän vid 11 med studierna. Lunchade med PW som jag inte träffat på vad som känns som hundra år och diskuterade lite buissness. Man kan åtminstone leka med tanken...

Nu har jag setat ytterligare några timmar med marknadsföringen och kan inte fokusera på en text mer än några sekunder, så jag antar att det inte blir mer gjort idag.

Om en stund är det dessutom dags att dra till Avesta för att lulla runt i pyamas en stund.

Superheroninjaturtle/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0