Samesame...

Jahapp, ny dag nya tag.

Det känns lite futtigt attt skriva när det itne händer så mycket mer än att ännu ett kapitel i Fords bok om industriell marknadsföring avslutas. Hm.. nåväl din gamla säl. (<---nödrim)

Som så gott som varje dag har även denna spenderats i skolan mesta tiden. Lyssnade på en hackspett på morgonpromenaden och njöt av värmen. Nu kom jag just hem från en joggingrunda på berget. 5km på 30minuter! En förbättreing med hela FEM (läs:5) minuter sedan förra året! wohooooo! Känns dock skönt att ha gjort åtminstone EN fystiskt ansträngande sak denhär veckan. Kanske tar en vända till imorrn om jag får tid och lust...

Morgondagen är annars avsatt för familjerätt. Hejja!

Solen skiner, jag ska duscha och sen läsa några sidor innan vi drar till långsta och grillar lite smått. Jag är sugen på grillspett.

(o förresten, jobbar fortfarande med designen så som sagt, håll till godo)

Kött/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

Heja! Heja! Tur att jag inte hängde på och sinkade dig, hi hi... Men det är i o f kanon att ha någon som väntar på mig i mål - kanske kan få följa i alla fall :)?

2009-04-30 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0