Gäller det? Smäller det?

Tja, vem vet.
Idag är det i alla fall dags för slutseminarium.
Om det är idag vi blir betygsatta eller om vi ska ha någon form av ytterligare opponering återstår att se.

Halv fem igår eftermiddag bemödade sig i alla fall handledaren att fråga ifall jag ens fått den andra studentens uppsats.

Hade vi alltså inte, på eget initiativ, tagit reda på vilka vi var, skapat mailkontakt och själva bestämt att vi skulle läsa igenom varandras, hade det varit 16:30 dagen innan opponering som vi fått varandras uppsatser samt fått veta vem den andra var....

Folk säger att man ska vänja sig vid att ha att göra med idioter, för så är det hela livet.

Jag säger att det måste finnas nån hejd, och det jag lärt mig framför allt annat under den här tiden är att jag aldrig mer ska finna mig i en situation där jag är så beroende av någon som har så lite till övers för mig eller ens kan/vill ta mitt arbete eller vad jag säger på allvar.

DET är en bra sak. =)

Nu, lite motion och förberedelse. Wish me luck...

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0