soffsova

I morse vaknade vi båda två kl 04:50 av årets åsksmäll.

Jag vet inte varför, men fram tills för ett par år sedan hade jag ingen aning om att det kunde åska på natten/morgonen. Inte egentligen för att jag har någon förklaring till varför det skulle vara så, men ändå...

Kristofer var i alla fall inte alltför missnöjd, han måste ändå gå upp då för att gå till jobbet.
Jag var desto mer missnöjd eftersom jag drömt en mardröm direkt innan och således inte kunde somna om.
Tydligen hör det ihop med hela preggoprylen...

En flytt till soffa och ett par timmar senare lyckades jag sova en stund till i alla fall, och nu tänker i alla fall jag sitta i soffan en stund till innan jag gör nånting vettigt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0