Låtsasvecka?

När man är student så tror jag det är ett relativt vanligt förekommande fenomen att dagarna liksom blir väldigt lika varandra och tillslut kanske bara blir en enda lång dag med sovstunder.

Därför har jag pånyttuppfunnit fredagen! På ett så enkelt vis som att bestämma att jag verkligen är ledig varje lördag.

Därför blev även jag glad åt att jag vaknade till en fredag i morse.


Igår var det same - old, same - old. Det jag biter i nu är enkätens utformning.
Det är riktigt svårt att försöka få med alla nödvändiga frågor utan att den för den skull blir på tok för lång.

Jättesvårt!

Menmen, kanske lossnar lite idag.

Dessutom var vi ju på kalas igår. Maja Majonäs fyllde hela 2 år! skrotunge, tänk att det är två år sen hon var så liten att jag knappt vågade hålla henne utan att linda in henne i en kudde först...

Majas kusin Charlie 8mån var också med, goingen.
Han tyckte det roligaste var alla paketsnören överallt...

Nehepp, om man skulle ta och köpra igång då. Ser genom fönstret att grannen drar till jobbet, så då börjar väl jag med.

Hopp!
/T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och så mätte du underarmen med ditt finger ♥!



Idag var Majas kompis Lukas 5 år här och grattade och han sa:

-Har du sett vart Maja Monster har gått? Hi, hi - så nu har hon gått från Maja majonäs till Maja monster :)!



Tack igen för de fina, fina klossarna...

2010-10-01 @ 22:08:54
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0