Arbeit arbeit arbeit

Hittade på lite tyska släktingar på facebook igår. Jättekul verkligen, blir ju som lite lättare att hålla kontakten på så vis.

Plus att jag får öva på att skriva på tyska, haha. Nåväl, de verkar förstå vad jag menar i alla fall.

Idag har förmiddagen spenderats med arbete. Skönt att arbeta av lite. Senare när skolan börjar trappa ner blir det tid och energi över för lite struktureringar.

Planen är att göra rutinscheman för allt som ska göras för att lättare kunna planera in tid till det.

Nu tror jag att jag ska koka en kopp kaffe och köra lite Granska3 innan älskling vaknar. Regnet öser ner, så idag är det i alla fall inget som lockar annorstädes eller distraherar.

Jag ser det som ett tecken och kokar som sagt en kopp kaffe. Hupp!
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0