Morgonpromenad

Även om jag nästan aldrig tycker det när väckarklockan ringer på morgonen, är det riktigt skönt att vara igång med morgonromenaderna igen.

Om man räknar bort veckan i Norge har jag gått varje vardagsmorgon sen jag började jobba (dvs 4v minus en dag då vi var på bio kvällen innan). Det är 30min x 23 (inräknat idag) = 11,5timmars promenad.

I morse mötte jag en ekorre. Först var den lite rädd och såg till att ha trädstammen mellan den själv och mig men när jag stannade blev den nyfiken och kunde inte hålla sig från att kika fram, hihi.

Hade såklart ingen kamera med, så jag lånar en googlad bild av Peter Wikström



Såhär såg det ut, ganska exakt.


/T

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristofer

:)

2010-07-29 @ 09:40:41
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0