Regn...

Igår var det en hektisk dag. Hann knappt vakna innan min kära moder meddelade att hon skulle iväg och kolla in en hundras i Köping. Kromforländer.

Den visade sig vara hur trevlig och mysig som helst, både som valp (överraskning) och vuxen.



Hann hem och vända innan vi drog vidare till Långsta på fisketur. 3 gösar och en abborre senare frös vi hemöver och klämde en pizza. Därefter var det tid att sammanställa den del av ett arbete som skulle vara klart idag innan dagen äntligen var slut.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Upp i måndagsottan, morgonpromenad (klarade mig undan regnet), frukost och skola. Lunchen var inte mycket att hänga i granen, några coctailtomater och en korv... ska nog laga lite riktig mat nu, för det kommer att behövas om vi ska orka prestera i spåret ikväll. I regnet... lovely.

När jag var liten fanns det en slags docka som hette "Lady Lovelylocks". I serien ingick även hästar och hundar i olika färger och med svallande hår... Undrar om det till och med gick på Tv...

Nu lagar darling mat, så jag slipper. Nalle!

Gös/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0