mera Läsning

I morse klockan 03:40 slog jag ihop den tredje av böckerna i twilightserien.

Andra och tredje boken slukades i stort sett under samma dygn, så de flyter ihop.

Jag måste säga att jag blir mer och mer imponerad över Stephenie Meyer för varje sida. Så otroligt omfattande, detaljerade och fullständiga bakgrunder till alla karaktärerna. Just som man slappnar av och tror att det var vad som fanns och skulle komma, dyker det upp något nytt. Jag tror aldrig jag har känt mig så tillfredsställd av en bok förut. Inga undranden, brister eller frågetecken...


Ser fram emot fjärde boken nu, men måste vänta på att älskling ska läsa ut den först. Under tiden ska jag läsa Jack the ripper. Bläddrade lite i den idag och insåg att det var fler än en väldigt obehagliga, äkta bilder från utredningen av denne psykopat. Tur att jag såg dem första gången nu, när det är ljust. Annars hade det nog blivit extremt obehagligt.

önskarattjagkundersträckläsastudentlitteraturpåsammasätt
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0