Joggat trots omotiverad

Hade verkligen en oslagbar midsommar med Julia, Maria och Pernilla.
En riktig myskväll med god mat (och sjukt god "vit-kladdkaka") O.P Andersson (hur kan jag ha missat denna nubbe?) och bärs.

Behöver jag säga att jag mådde som jag förtjänade igår...?

Tur att jag har världens bästa syster och karl som hänger med på lappensmat, glass och godisfika i solen hela dagen.

Idag började jag dock känna av herr Tjockisångest.
Har verkligen levt gott nu sen första juni (moahahaha) och jeansshortsen sitter liksom inte som de gjorde.

Skitsamma, det är sommar.
Ett par joggingvändor på det här så är vi med i matchen igen.

Idag ska vi i alla fall åka och bada så fort älsklingen vaknar.
Dagens 6km är avklarade och tomaterna vattnade.

Det gäller bara att hitta en trevlig badplats, nära där valpen får vara med...

Duscha före, eller är det onödigt?
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0