Gudars!

Har det alltid varit så här jobbigt?

Sparkade igång säsongen idag med ett benpass light (trodde jag) på gymet + en vända mage/rygg med gymglam.

Svetten lackar! Heelt slut och om jag tar mig in i duschen tvivlar jag på att jag på ett graciöst sätt kommer kunna ta mig över badkarskanten ur....

Benpasset bestod av följande:

Uppvärmning: 1min på cykeln (dödstråkigt så av fara för mitt eget liv var jag tvungen att sluta)
Sedan "step-ups" på bänk med tom stång på axlarna. 3x10 på varje ben.

1) Utfall med tom stång på axlarna. 3x7 på varje ben.

2) Benböj med tom stång framför kroppen på axlarna (håller händena i kors) 3x7

3) Benspark 3x8 - sedan dropset (lika mycket vikt x så många man orkar - halvera vikten- så många man orkar, halvera hälften- så många man orkar)

4) Samma sak i maskinen för baksida ben.

5) Tåhävningar på pall med tom stång (modell tyngre) på axlarna. 3x 12

6) Tålyft med tyngd på tårna, framsida smalben. 2x så många man orkar.

7) Utåtdrag med motstånd (rumpa/utsida lår) 3x10 drop (halvera halvera) ((Räääätt trött)

Stretch!

Hem - mage - dusch!

Nu ägg.
/T (som i trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0