Farlinossos

Jag älskar när du skrattar.
Jag älskar att du får krabbsjukan och bara kan gå sidleds.
Jag älskar att du ligger spikrak när du är arg.
Jag älskar att du vill bo på lyxhotell och vägrar campa.
Jag älskar att du hatar mina guldleggings, och jag älskar att du berättar det för mig.
Jag älskar att du ser mig som ett hot mot din lever.
Jag älskar att du vill åka bil med mig, bara för åkandets skull.
Jag älskar att du oroar dig i onödan.
Jag älskar att du matar mig när jag är arg.
Jag älskar att du pratar med mig om motorcyklar, och jag älskar att du gör det som om jag förstod vad du sa.
Jag älskar att du intresserar dig för kulturhistoria.
Jag älskar att du kan titta på kartor hur länge som helst.
Jag älskar att du kallar mig Truck.
Jag älskar att du vill spela "finns i sjön" på en söndag.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åhh - nu började jag gråta...

...och skratta samtidigt - "krabbsjuka" - hahaha...

2010-08-09 @ 21:32:33
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0