Lingonsol

Tyckte det var ett så fint ord (kom upp som googleverifikation).

Lingonsol.

Det är sol ute idag. Ska ta med mig laptopen ut på balkongen en stund framåt förmiddagen. Är ett par timmar sol i alla fall. Annars är det skrivaskrivaskriva som gäller idag. Måste verkligen bli klar. Det finns inget alternativ.

Och därmed Basta!

Ska försöka hinna med en sväng till revisorn också för deklaration, vore bra att hinna med det... Skulle även behöva ner på apoteket och hämta ut lite allergimedicin... samt ringa ett samtal eller två... Det får vänta. Blir jag klar idag har jag ett par timmar efter skolan till sådant.

Gnäll och bök, jag vet. Men snart är det över. Snart är det över. Snart är det över....

"Hej, jag skulle vilja beställa en Sommar tack"
"tio minuter, varsågod"
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0