Det är så man skäms

Oj, jag har visst inte uppdaterat på hela veckan. Galet, särskilt eftersom jag egentligen haft all anledning i världen att blogga. Skyller väl på livet då antar jag.

Var ju på maskerad i helgen. Det var verkligen värt de 60milen det blev från att jag lämnade hemmet till att jag kom tillbaka.

Började med bilfärd i papiljotter med Cicci och psykedelisk rock på kassettband i Opas bil.
<---engelskor
Väl hemma i tant Snaras lägenhet förvandlades vi så sakteliga till Tant Snö, Tant Snara och Fröken Snäll.

Eftersom det tydligen brunnit i T-centralen blev vi över en timme försenade, men väl framme bjöds vi på middag och underhållning i form av Magdans, acapellasång och pisk vs fjädershow.

Sen var det dans för hela slanten. Stamp och studs och sprall hela natten igenom.. Sååå underbart och jag hade SÅ ONT dagen efter. Men det var värt det.


Framåt småtimmarna var det ett litet uppehåll för eldshow.



På vägen hem fick vi sällskap av en präst som skulle överraska sin flickvän här i Hedemora. Så mysigt med äckligt nykära folk, hihi.

Tack kära vänner för en GRYM fest!
---------------------------------------------------------------------------

Nu är det dags att slå böckerna en stund, sen blir det storstädning och sedan böckerna igen. Ska försöka komma med uppdateringar ordentligt nu.

ornentlig/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0