Att bocka av

Aaah.. måstegöralistan är nu tre punkter kortare.

  • Ett telesamtal jag skjutit på i vad som känns för alltid, är överstökat och gick (såklart) bra.
  • Bankärende äntligen utfört.
  • Uppsägning av gym 1, även det klart.

Det har nog varit den största ångeststenen. Även om det i slutändan är jag som betalar och således måste välja det utbud som passar mig bäst, har de varit så himla trevliga att det känts som ett svek att inte vara kvar.

Vi kom dock överens om att vi inte var osams, skulle fortsätta heja på stan och han får prata skit om mig bakom min rygg. (Förstår du nu varför det känts dåligt?)

Nåväl. Som sagt skönt att bocka av listor.

Idag blir det zumba. Nice!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0