Hemma hos

På förfrågan (iiih, jag har fått försfrågan om vad jag ska skriva om) gör vi så ett hemma hos -reportage. Tänkte passa på nu när jag precis har städat så det är presentabelt, hehe.

Hos oss kommer man in i hallen först.



Köket.


Stort och rymligt, vilket är riktigt nice. Även om det mestadels är KG som står vid spisen, gillar även jag luft och yta.

Sen har vi sovrummet, where the magic happens, eller vad de brukar säga på Cribs.


Också väldigt stort, och man ser även balkongen som vetter ut mot baksidan.

Nästa stora rum är vardagsrummet.


Här kan man även skåda vår numera enorma soffa som ersatt den lilla, som vi knappt fick plats i. Denna däremot är awesome! Jag kommer inte på något svenskt ord som kan beskriva den lika väl.
Den är Awesome!


Ur en annan vinkel syns mitt älskade piano (och även en skymt av kontoret där det för tillfället kryllar av överflödig soffa som väntar på att dess nya ägare ska komma och hämta den, vilket även är anledningen till att vi skippar det rummet idag).

Toan känns inte så kul att visa upp, men visst, vi har såklart ett rum anpassat för ändamålet (hahahaha).

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0