Hoola bandoola

Hoola bandoola
Kolla under kjoola

Vad ser man där?
En naken militär.

Och vad gör militären där?
Han äter glass...

Inget internet i helgen - hence ingen bloggning.
Kort sammanfattning:

Fredag
: Den sedan länge omtalade ölen med 2 av ekonomerna.
Käkade Hjortfilé som var utom denna värld. Helt otroligt gott verkligen, och jag blir så nöjd när jag får god mat på resturang.

(OK, jag blir så nöjd bara jag får god mat vart som helst.)

Lördag
: Sen frukostfika med Johanna. Undanstädning på skrivbordet, annars väldigt slött.. var så sjukt trött hela dagen (vägrar inse att gårkvällen kan ha haft inverkan på lördagens allmäntillstånd).

Söndag
: Gym + Supermysig födelsedagsmiddagmiddag hos farmor och farfar.

Idag - jobb + gympa.

Träningen går för övrigt bra, och jag trappar upp så sakteliga.

Förmodligen kommer fokus i vår att ligga på kondition i och med halvmaran. Kanske blir det ett par pass BODYPUMP i veckan i Avesta istället för uppdelade gympass på egen hand..?

Fantasi och variation nivet.

Nu, den alltför efterlängtade och fantastiskt mysiga - sängen!

God natt!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0