11/1-11

Hej på denna streckens dag. 11/1-11! Idag har jag (kanske inte helt oväntat) ont i hela kroppen.
Blev en efterlängtad måndagsmangling igår som lite krydda så imorgon förväntar jag mig vara mer eller mindre invalid.

(Nejdå, så illa är det inte)

Idag har jag hittills roat mig med att övertala min kära handledare till att läsa igenom mitt arbete innan slutmanus skickas in. Eftersom jag skulle ha fått en omgång kritik på det innan, tycker jag att jag ska ha det oavsett hur andra studenter sköter sina arbeten.

Gudars vad jag längtar tills detta är ö v e r !

Jag vill jobba! Gå till mitt arbete. Komma hem. Vara ledig hemma och bara ha nöjessaker på skrivbordet...
Göra vad jag vill när jag är ledig utan att ha den lilla gnagande känslan av att det är något annat jag borde göra...

Mm.. ljuva tanke.

Nej, nu ska jag koka mig en stooor kopp kaffe. Det blir liksom kallare här när det inte är någon snö kvar på fönsterbrädan.

Fri passage för alla luftströmmar.

Golden gaytime!

/T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Luftdragsproblemet har vi här också. Inatt när det blåste storm så fläktade det i våra ansikten i sovrummen och då var ändå fönstrena stängda... Brr!

2011-01-11 @ 23:12:29
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0