@ work

Hej!

Tid till bloggande är ingenting som prioriteras högt just nu tyvärr.

Som det ser ut har jag fullt upp med att försöka klämma in ett träningspass här och där.


Kort rapport är att morgonpromenaderna har satts in igen. Twilight i öronen gör att jag till och med ser fram emot att klockan ska ringa och jag får gå ut med kyla som biter i näsa och kind.


(Även om jag glömmer det just i själva ”uppvakningsögonblicket”)

 

Annat tar som sagt min tid just nu, och för att lämna en cliffhanger säger jag bara att jag inte kan säga mer än så just nu. (Nej jag är inte på smällen.)

 

Idag blir en påtvingad vilodag (för 2:a gången denna vecka och det är bara onsdag) eftersom det är dags för sprutorna igen. Inte bara dåligt, eftersom jag knappt träffat Kristofer sen i torsdags kväll.


Ser fram emot god mat och myskväll tillsammans.


Back to work!

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0