"Du får blogga om det"

Ja, det jag nästan måste blogga om är att jag jobbat precis hela dagen.

Låter kanske trist eller märkligt, men jag trivs verkligen när jag vet att jag har något att göra hela tiden. Fortfarande ingen stress (det är en väldig skillnad på att ha att göra och att ha för mycket på sitt bord).

Jag gör det jag ska och blir klar så snart jag kan. Inte snarare. Perfekt!

Fick till och med lämna lite till måndag, hehe.

Pizzade lite hos mor och far efter jobbet, men drog hem rätt tidigt för KG jobbar förmiddag i helgen, så han måste nattas i tid.

Nu blir det fortsatt slapp i soffan och imorgon väntar premiäröppningen av i-Form i Hedemora. Spännande!


CU
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0