Dåligt bloggande på helgerna?

Det blir liksom inte så mycket på helgerna.
Mest för att jag gör annat (som att hårdsofta tex) och lite för att jag inte orkar sätta mig vid datorn mer än nödvändigt.

Lördagen jobbade jag lite, lekte med farlini och fikade hos mor och far. Det fick räcka.

Idag har jag spelat lite Sims, jobbat lite, sovit middag och promenerat runt berget med älskling.

Just det, idag var även dagen för Tjejmilen (den som man kanske har hört mig hävda att jag ska springa på under en timme tidigare i år?).

Det blev inte så.

Inget jag sörjer, tar nya tag ett annat år.

Det enda jag verkligen inte begriper är hur f*n man ska kunna hålla glasögonen rena?!

Lortöga
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0