censur?

Det finns vissa saker jag egentligen inte vill prata om med mina vänner och min familj.

Politik och Religion står högst upp på den listan.

Detta för att ingen ska känna sig censurerad.
Alla får och SKA tycka och tro som man vill.

I det här valet har jag brutit mot denna princip ett par gånger.
Vissa av er vet vad jag tycker, några till och med vad jag röstat.

Det ångrar jag.

Idag, dagen efter valet 2010 känner jag mig mer censurerad än jag gjort under hela mitt liv.

+300 statusuppdateringar på facebook gällade valet varnar mig för att öppna munnen åt det ena eller andra hållet.

Jag tycker och jag har röstat. Det är allt någon behöver veta.

Så jag håller käften och börjar bena i GAP-analysen!

/T

ps. inget av detta gäller SD. de är fuckers! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0