Helgn komme

Yes! Helgdags. I helgen är dessutom både farlin och jag lediga samtidigt för en gångs skull.

Igår blev det ett speedpass armar på gymet, ca 40 min. Men det räcker nästan, plus att jag kände att jag behövde prioritera att komma i säng i tid iom att jag inte var hemma från Borlänge förrän vid åtta...

Idag efter jobbet blir det hur som helst rygg + promenad (sket helt enkelt i det i morse när klocka ringde, hehe).

För den som undrar över mitt blåmärke kan jag berätta att det gått från elegant till magnifikt.

Tur att man allt som oftast har byxor på sig till vardags, annars skulle jag inte bli tagen på allvar.
http://www.miamakila.com/blogg/wp-content/fail-owned-frisbee-catch-fail.jpg
Trevlig helg!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0