Suppen-kaspar och herr sandmann

Fredagen börjar närma sig sitt slut, morgonpromenaden är avklarad och på vägen hem smet jag in på gymet för att få lite råd och tips för att träna upp mina handleder.

Har haft lite problem med att jag får ont när jag belastar dem i ytterlägen (tex armhävningar eller dips och liknande) så nu har jag fått ett litet program som jag ska köra för att träna upp dem och se om det blir bättre.

topptopp!

Har även jobbat av lite, och hanterat lite insamlad data och fått ytterst trevligt besök av min vän Claudia.

Det är verkligen så himla trevligt att träffa den här tjejen. Sen vi var små har vi alltid kommit väl överens när vi setts, pratar och pratar och skrattar och flummar.

Av någon anledning går det ofta flera år mellan att vi ses, men när vi gör det kommer vi alltid lika bra överens.
Idag var vi nostalgiska över den tyska kryddan av uppfostring som satte smak på vår bandom...

http://www.sowieso.de/zeitung/IMG/jpg/1-H369-P1-160_suppenkasper.jpg
Älskling har bakat sockerkaka, och jag tror bestämt att jag ska ta en bit till.

Det får vara värt det.
/T

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja du gumman, ni har i alla fall upplevt mer än många andra barn.....

2010-10-29 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0