Kort blogginlägg

För att imponera på farlini skriver jag detta som en "stare-and-write".

Blev ingen träning alls igår. Och så kammade vi noll på shoppingturen. Men det spelar ingen roll, vi hade en supermysig dag tillsammans ändå.

Idag blev boxpasset inställt pga sparringparterbrist, så jag och farlin tog en promenad och jag sprang lite i uppförsbacke. Det får räcka.

Måndagsgympa imorrn, då är det full fart.

Har forfarande inte hört något från min handledare, så  idag mailade jag igen och meddelade att jag faktiskt förväntade mig lite feedback på ett tre sidor långt dokument som skickades för två veckor sedan...

Det är väl inte för mycket ebgärt även från någon som har andra arbetsuppgifter också?

Jag är väl också viktig?

Dessutom är det deadline för att börja dela ut enkäterna på onsdag (helst redan på tisdag och helst helst redan förra veckan) och då är det ju liksom lite bråttom.

Nån som vet?

Kan jag chansa och dela ut enkäterna som jag har även om jag inte får mer feedback?

Vem vänder man sig till om inte handledaren? (som såklart är samma person som kursansvarig, annars hade det varit enkelt)

Nej, nu ska jag försöka att inte stresas upp mig över det.

Lugn
/T

Kommentarer
Postat av: Mor

Ge dig inte gumman - ta rektorn på en gång och säg att du har svårt att få gehör på det arbete du gör för det är INTE ok att nonchalera en student på detta viset.

2010-10-10 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0