Anger management

Alltså jag har alltid imponerats över hur vissa kan bli så bra arga.

De blir liksom lite rakare i ryggen, lite bestämda ögon och får en lite skarpare ton i rösten så de lugnt och sansat kan be folk dra åt helvete.

Coolt!

Jag? Själv snorbubbelgrinar jag.
Eller visst, jag kan bli lite småirriterad/halvarg som folk, men blir jag riktigt förbannad grinar jag.

Först lite pga ilskan, sen ännu mer iom att jag blir arg för grinet också.

Crap!
Man får liksom inte alls samma skärpa när man pressar fram ett snorigt "fuck-you".

Ska nog gå en anger-management-kurs. Inte för att hantera mitt humör, utan träna på att bli förbannad.

(Idag är jag inte arg mer, bara glad och lite lunch-komig)

/T


Kommentarer
Postat av: Chili o Doris

Sorry gumman men snorbubbelgrinet har du nog tyvärr fått av mig.....

2010-10-04 @ 19:01:26
Postat av: malin

Bra att det händer något iaf, tänk de som inte KAN bli arga. Du får iaf ut det på nåt sett, du är bra!

2010-10-04 @ 23:08:28
Postat av: Therese

Typiskt mamma. Men nuförtiden kan du ju bli rätt så arg i alla fall, så det kanske går till sig? ;) <3

2010-10-05 @ 13:01:11
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0