Eeh.. hej?

Det har som sagt varit lite körigt ett tag och bloggandet har helt prioriterats bort.
Nu börjar det så sakteliga lätta...

Jobbet borde klara sig utan mig fram till nyår.

Jag skickade iväg ett första utkast av uppsatsen.

Började packa...

Idag är det färdigpackning på schemat. Tvätta lite och städa.
Dessutom måste det bli en vända till Falun för att inhandla det sista inför resan.

Imorrn drar jag till Stockholm, för på lördag är det Best of the Best hela dagen.
Kan ju bli tämligen intressant med tanke på att jag knappt rört mig ur kontorsstolen på två veckor...
(Japp, till och med träningen har fått prioriteras bort.)

Det här är nog första gången i hela mitt liv som jag verkligen inte haft tid att träna.
Visst "jag har inte tid idag" har nog slunkit ur de flestas munnar, men då handlar det så gott som alltid att man prioriterar annat, eller så är det latmasken som talar.

Hur har folk det egentligen som verkligen inte har tid?
Jämt?

Men nu, alltså... visst är det en prioriteringsfråga, men när vågskålarna innehåller gymvända i ena och Australienresa i den andra, är valet enkelt.

Alltså sitter jag här, lite som i ett vakuum efter att ha sovit som en bebis för första natten på länge.
Måste ha berott på all god mat och efterrät jag inmundigade igårkväll med Malin och Stina...

Så, frukost?
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0