Tuss?

Var helt galet trött i morse, men pallrade mig ändu upp och ut på den första morgonpromenaden av vad som planeras bli 2-3 i veckan.

(Är inte det minsta pepp på att köra varje dag som förra året, så det får bli ihop med gymdagarna helt enkelt)

När jag sedan efter frukost gick ner till tåget förvånades jag vöer att det gick från spår 1?! (Det går alltid från spår 2) ((Ja, Hedemoringar, det finns ett spår 2. Man tror det inte förrän man sett det, men under tunneln och till vänster så finns det en plattform till))

Förundrades sedan igen över att det stod en Buss 5 (till Borlänge) och puttrade..

"Jaha, de går väl samtidigt" tänkte jag och gick bort på tågplattformen.

Av någon underlig anledning tittade jag än en gång på tågtavlan... 09:36 Spår 1.

09:36

09:36?! Det var ju för 2minuter sen? Plus att tåget ska gå 08:40 och...

Inte förrän då trillade poletten ner och jag fattade att det inte alls var tåg jag skulle åka, utan buss.

Grattis och tack. Men med kom jag.
-------------------------------------------------------
Mina knän är helt off track tyvärr. Måste verkligen bättra på löpsteget om det ska bli nån ordning. Ska se imorrn hur det ska läggas upp.
Idag får de vila och så blir det än gymvända istället. Ska förnya gymkortet och kommer nog köra ett "överkroppspass" med farlini.

F1
/Falonso

Kommentarer
Postat av: Joachimmariam

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-06-15 @ 14:43:59
URL: http://joachimmariam.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0