Jag trodde det var tisdag igår.

Men det är ju idag. Skevt.

Är hur som helst klädd och redo att dra till tåget (ja, det är tåg idag) om några minuter. Jag och älskling klämde en pizza igår efter gymet. Värt det då, men jag har drömt att jag varit proppmätt hela natten.

Idag är en sån dag när jag verkligen längtar till sommaren. (Fick btw tacka nej till ett tredje sommarjobb igår, känns riktigt kul faktiskt att mitt CV i alla fall gått hem på ett par ställen trots uppenbara fel och brister)

Imorrn blir det ytterligare ett provsmak på livet som anställd. Då ska jag kika lite på reklambilder, vilket verkligen ska bli superkul.



Nehepp, leta på artikel inför Granska3 och pysa ner till stationen då kanske.
Hej och hå
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0