Styra styra havre...

Idag sitter jag, precis som igår och väntar på att näringslivet i Hedemora ska vakna till liv.
kl10 är det återigen dags för möte med revisorn, denna gång för att starta upp ett nytt program.

Tack gode gud för det, jag får hjärnblödning av det vi har nu.

Jag skulle vilja shoppa. Shopping, shopping, shopping. Vem ger mig slantar?

Har kikat igenom min garderob och insett att jag knappt har några "vuxenkläder".

Föreställ dig en arbetsintervju på valfri bank. Jag har bomullströjor och jeans.

Har visserligen ett par skjurtor, men mina armar har blivit för grova moahahha...

Blev vilodag igår. Var så himla trött plus att husets Snigel inte var så kry...

Däremot var jag kvick nog på KGs idé om en kopp kaffe efter 20 på kvällen, så inatt fick jag lägenheten städad.

Nu ska jag se om fejjan har hoppat igång igen.
/Lubbilubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0