Detta med uppdatering...

...verkar inte vara min starka sida. Men har varit så galet trött när jag kommit hem från skolan hela veckan, så det sista jag känt för har varit att sätta mig vid datorn.

Träningen har blivit lite lidande, men körde i alla fall tugnt bröst på gymet i tisdags med intervallsimning som avrundning ihop med lillasyster. Hon är verkligen grym, piskar på som bara den ochd å vill man ju inte vara sämre själv, hehe.

Hoppas på en tur till Västerås i eftermiddag för att kika på en bil

(Bild från Blocket)               Klicka för att se nästa bild
Den ser väl fin ut? Hoppas allt låter bra idag när älskling ringer och förkollar lite...

Nehepp, dags för lite Perception and Paradigms kanske?
BN
//T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiiin! Kan den bli den nýa "Theresepärlan" efter forden?

2010-03-04 @ 19:51:42
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0