Ärligt talat...

Jag har verkligen älskat den här vintern.
Snön har gjort allting så vackert och även om det varit väldigt (väldigt!) kallt, så här det vintern till.
En riktig vargavinter helt enkelt.

I Sverige funkar det liksom så att det är mörkt och kallt i princip dygnet runt under flera månader. Så är det varje år.
I år fick vi åtminstone njuta av lite utsmyckning, glitter och ljus från snön.

Men när jag såg snön yra utanför fönstret i morse kändes det faktiskt lite tungt. Jag är nog redo för vår nu... ge mig tack.

Nu ska jag packa ihop mig och sätta igång med den sista spasmen före morgondagens tenta. Var sjukt stressad igår, men på eftermiddagen kändes det lite bättre.

Återkommer efter dagens formcheck.

Tack/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0