And down goes the pancace

Sovmorgon är verkligen helt fantastiskt. Vaknade, precis som igår, övertygad om att jag sovit hela långa förmiddagen bara för att upptäcka att klockan visade halv åtta.

När jag dessutom drog upp persiennerna och insåg att klockan visst var halv åtta den 21 januari, tog jag med mig täcket och softade en timme i soffan innan frukost.


Känns nästan bara dumt att säga att gårdagens löptur var på barmark...

Sen drog jag en ride med skursvampen och dammsugaren och storstädade hela lägenheten. Nu, en älskling, pizza och cola senare är det söndagsslapp för hyela slanten.

Imorgon börjar dödsrycket före tentan på onsdag...
chill
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0