Kreta, Rethymnon. Sol, balkong, smirnof ic...

bild037 (MMS)

Kreta, Rethymnon. Sol, balkong, smirnof ice, mythos och min älskade älskade Kristofer. Sämre kan man verkligen ha det. Idag har vi hunnit med att kika på havet, ätit en hamburgare och softat. Med tanke på att vi varit vakna sen 03 i morse blir det knappast många fler knop idag. Den roligaste episoden idag var en dam vid bagageutlämningen vars dramaten-väska gnisslade så fasligt. Hon stannade upp, tittade under den (varpå jag noterade att båda hjulen brytits bort) ryckte på axlarna och tycktes konstatera att 'inget verkar vara fel', och gnisslade vidare. Nu ska jag softa lite till! /T


Kommentarer
Postat av: Mor

Ha det så himla skönt och var rädda om er

Kram mor

2010-06-04 @ 19:40:27
Postat av: Sandra

Åh, lovely - det är ni värda! Ha det bäst och gör inget som jag inte skulle gjort... Kram!

2010-06-04 @ 23:07:36
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0