Lögnare!

Idag ljög jag. Jag sa att jag inte skulle få nån mer semester. Hur kunde jag glömma att jag om bara två veckor får följa med svärfamiljen till Norge på fisketripp?

Har jobbat idag med (skräll) det är väldigt lugnt.

This is where the magic happens-->

Men det är extremt skönt som kontrast till plugglivets ständiga hets och stress. Nu kan jag i lugn och ro sköta mitt arbete, sitta och vara noggrann med det jag gör och ändå ha en liten stund över till att hämta kaffe och andas. För att inte nämna att jag är ledig så fort jag går utanför dörren...


Om man bortser från att det krockar lite med önskemål om bad och sovmorgon är det nästan (jävligt nästan) som semester.

Det bästa just nu är att jag får lära mig Dreamweaver! Men jäklar vad frustrerande det är att lära sig ett nytt program.

Google
! säger jag bara...

Annars är det inte så mycket mer. Kom just hem från ett lätt utegympapass och är sådär lagom svettig och go.


Duschen nu, och sen ska jag försöka hålla mig vaken tills älskling kommer hem. Hinner inte ses alls nu när han jobbar em.

Vore nice med en riktig matlåda imorrn också... Tonfisksallad kanske?


Toodles!
/T

Kommentarer
Postat av: Eira

Vad jobbar du med över sommaren? Puss!!

2010-07-08 @ 10:22:53
URL: http://doxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0