Vissa veckor alltså...

Så är det äntligen slut på vecka 4.

Det har verkligen varit fullt upp hela veckan, med skola, jobb, träning...

På ett vis är det skönt. Jag gillar när jag får saker gjorda, träningen får mig att må bra, jobbet är intressant och roligt och skolan, tja den är väl ett nödvändigt ont för att så småningom kunna jobba med det jag vill på heltid.

Det negativa är att min energi inte riktigt räcker till för andra saker. Som hälsa på familjen, hänga med på krogen eller andra nöjesaktiviteter...

Imorrn börjar ny vecka. Även den med gott om saker inplanerade, men det är åtminstone lite luft i kalendern.

Nu ska jag pyssla lite med nya datorn (har knappt ens hunnit leka med den) och softa en stund innan boxningen.

Rock'n roll arms, here I come!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0