Freitag

Kickbox igår och inte nämnvärd träningsvärk idag.

Körde dock på en vilodag ändå, eftersom jag misstänker att det blir träning både lördag och söndag.

(vilket förhoppningsvis i sig innebär att det dröjer tills nästa fredag innan nästa vilodag)

Efter skolan inmundigades pizza, ett par öl och sedan klippte grannen mitt hår.

Behöver jag säga att det var välbehövligt?

The new frippa ------------------------>



Ser fram emot helgen men har ingen aning om vad som bjuds. Det är också kul på sitt sätt.

Ska måtta upp lite tavlor åt mor och se ifall det behöver ändras nåt, tvätta min jacka och bädda rent i sängen.

Annars, no plans!


Nu ska jag kramas med den bästa jag vet.

Mitt hjärta är du!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0