Du kan kalla mig tant!

Lika snabbt och obemärkt som den kom, lämnade den oss.

Dagen då majflugan uppnådde halvfemtio.

Det var faktiskt en väldigt lyckad födelsedag (trots att ersättningsbussar och missade anslutningståg på förmiddagen hotade om annat) Tur att jag har världens bästa pappa som kommer och hämtar i vått och torrt.

Hann lagom hem och ställa iordning, klämma en lunchmacka och baka muffins innan gästerna kom.

Svärpäronen, svåger, päronen och oma & opa. (och chili förstås-->)
Supermysigt!

Älskling hade köpt apelsinchokladtårta som vi slukade med god aptit och muffinsarna med cirtonsmak blev saftiga och lyckade. (Trots att jag igår bet ur en bit av tanden på en dekorationssilverkula).

På kvällen gästades vi av grannarna och gick sedan vidare till En & En halv och käkade lite mat.

Där kom mina älskade vänner med en hink full i godsaker, smällare och tomtebloss samtidigt som de sjöng födelsedagssången.

Tack!

Farmor och farfar kom i söndags för att käka lite middag ihop och fira lite till.
----------------------------------------------------------------------------

Idag var det dags för sprutor igen, så nu är jag helt mör. Fattar inte varför jag ska envisas med att lägga sprutorna på måndagar eftersom det innebär att jag inte kan vara med på måndagsgympan (som ju är en av veckans höjdpunkter) men likförbannat bokade jag nästa omgång på en måndag också.. klant!

Nu ska jag nog däcka i soffan igen (har redan sovit middag i 1timme).

toodles//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0