ånej.. inte snor väl?

Sitter i skrivande stund och drickar C-vitamin och längtar efter min nya dator.
Den gamla har, trots sina skavanker, redan en ny ägare.

Den ska bli pappas "läsatidningenochsurfaireklampausernadator".

Ifall den klarar att tackla uppgiften återstår att se. Kanske om den får tillhörande bricka så den inte blir för varm (gillar verkligen inte att sitta i knät)...

Har oförsäkmt lite träningsvärk efter Pushpasset igå. Kanske gymtimmarna har gett nåt ändå?
Planen är box eller afrodans ikväll.

Ska jag fortsätta snora på dethär viset blir det nog afrodans.
Men det hänger även på ifall sparringpartnern hinner hem eller inte.

Grannkatterna vattnas med jämna mellanrum och dagens lunch inmundigas i Långsta med svärfamiljen.
Grannkatterna;
Bacardi och Snigel ---->

Nu ska jag spendera mina sista slantar på ytterligare studentlitteratur. Känns lite B, men jag hoppas verkligen att jag tack vare dessa böcker kommer tjäna tusenfalt i framtiden.

TY//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0