Still ill

Det finns verkligen inte särskilt många saker som är bra med att vara sjuk. Men det är heller inte sagt att det inte fnns några positiva sidor.

Positivt:

1) Tid till att jobba lite, ringa samtal och styra upp.

2) En anledning till att skicka ut älskling på allehanda uppdrag såsom tex att köpa medicin på apoteket och laga mat åt mig.

3) Eftersom jag inte kan träna, måste det betyda att jag även med gott samvete kan äta lite hursomhelst. (Kanske inte helt logiskt, men lite ifall man tänker på att jag inte har samma behov av att få i mig braigheter som annars)

4) Detta innebär alltså att mamman och Marinan helt fritt kan mata mig med hur många semlor som helst såhär på alla fettisars dag.



Nu ska jag i alla fall försöka läsa ett kapitel i den bok jag tänkte läsa ut idag.

Kommunikation och konflikthantering
/Fettis-T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0