Broddar

Idag trotsade jag snöovärdret för att ge mig ut på den första promenaden på vad som känns som månader. Lite snöpuls blev det, men annars var det rätt ok plogat och skottat.

Och jag måste bara säga detta om broddar. GULD!

Det verkar som om förkylningen har gett upp. Har kört stenhårt med inlagd ingefära morgon och kväll nu, och det börjar kännas som om jag är med i matchen igen.

Mjukade lite på gymet igår och körde igenom hela kroppen men superlätta vikter och det kändes bra.

Imorn är det återigen dags för gymping, och då mina vänner, är det full fart igen.

Nu ska jag jobba lite, för i eftermiddag kommer älskade lillasyster hem!!!

Brodd/T


Kommentarer
Postat av: Visan

Ja det är jätte bra med broddar! Man känner sig lite tantig haha men väl värt det! :)

2010-02-26 @ 14:43:38
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0