Allting har en ände...

men korven den har två.
Pannkakan har ingen
men den är glad ändå.

Jag var ju lite orolig att jag skulle få på tok för mycket tid till allting nu när KG börjat jobba. Visserligen tyckte jag att det skulle bli rätt skönt, hade tänkte städa lite i pauserna (en teknik där man städar i reklampauserna för at liksom lura sig själv att man inte alls städar utan bara kollar på TV) men idag är det söndag och det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här.

Igår var jag hemma sammanlagt kanske två timmar vilket innebar att det knappast blev någon städning.
Fikafrukost, biltrip, lunch, joggingrunda, fika med farmor och farfar, hälsa på oma och opa, hem, raggarrunda med Thessan och trötta bebisar, födelsedagsfirande upstairs, 1,5 och sedan marsch i säng.

Det var skönt att jogga lite igen. Var ju premiärturen för i år så jag var väldigt osäker på utgångsformen. Men den var nog OK.

Idag står lunch hos svärpäronens på schemat och sen blir det antingen box eller ännu en joggingsväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0